Lad Progressive svare telefonen og få mere tid til firmaet
Det kræver enormt meget at have sin egen virksomhed eller i det hele taget have en topstilling i en virksomhed, da der både er en masse administrative opgaver, samtidig med at man skal tage sig af sine egne ansvarsområder, kollegaer mm. Mange har derfor ansat et par sekretærer til at tage sig af diverse servicemindede og administrative opgaver i virksomheden.
Men for mange virksomheder bliver det i takt med stigende konkurrence sværere og sværere at beholde deres kunder, hvilket også betyder, at det for nogle virksomheder kan gå så meget ned af bakke, at de er nødsaget til at afskedige nogle medarbejdere.
Det er dog ofte nogle af de ressourcestærke medarbejdere, der bliver afskediget, da deres løn typisk er højere. Det betyder dog for det meste også, at de andre medarbejdere bliver mere pressede i deres hverdag.
ServiceDesk 24/7 kan hjælpe
Står du i en situation som beskrevet ovenfor, så kan Progressives ServiceDesk 24/7 hjælpe. ServiceDesk er en service fra Progressive, der outsourcer din service desk og tager sig af kundeservice for din virksomhed. Det vil sige, at din virksomhed ikke behøves at drive en bemandet servicedesk eller måske kan undvære et par sekretære, hvilket formentlig vil være en bedre løsning for virksomheden, fremfor at afskedige nogle af de mest ressourcestærke medarbejdere.
Ved at outsource din service desk via Progressive, vil de tage sig af kundeservice 24 timer i døgnet og deres medarbejdere vil besvare alle telefonopkald.
Læs meget mere på Progressives hjemmeside, hvor du også kan læse om alle deres andre services og software programmer, der kan være en rigtig god hjælp for din virksomhed i disse travle tider.
Billede: Bapf