Øg din virksomheds succes med et CRM-system

Én ting er sikker, for at små og mellemstore virksomheder kan fortsætte deres vækst og maksimere produktiviteten og rentabiliteten, skal de bruge et førsteklasses CRM-system. Der er et par på markedet, men Microsoft Dynamics CRM er en af de mest populære, da det både er brugervenligt og resultatorienteret.

AlfaPeople er førende CRM partner og forhandler af Microsoft Dynamics CRM, og de tror desuden på, at software som en service er fremtidens forretningsmodel. AlfaPeople hævder, at modeller hvor licenser købes og applikationer etableres online, er et optimalt fundament for mange virksomheder. Det er nemlig med til at skabe en balance mellem pris, funktionalitet, kvalitet, skalerbarhed og sikkerhed.

Hvad kan en CRM-løsning gøre?

CRM-løsninger strømliner processer og øger lønsomheden i salg, marketing og service-divisioner. En stærk CRM-løsning er en mangesidet platform, hvor alt der er afgørende for at udvikle, forbedre og fastholde dine kunderelationer er gemt. Uden støtte fra en integreret CRM-løsning, kan du gå glip vækstmuligheder og miste indtægter, fordi du ikke maksimerer din forretningsforbindelser.

Forestil dig, at du får forlagt kundekontakt oplysninger og dermed oplever, at din forsinkelse har fået din klient til at skrive kontrakt med en konkurrent. Eller forestil dig, at dine to topsælgere går efter den samme klient, hvilket resulterer i en irriteret potentiel kunde og in-house konflikter.

Uden et centraliseret program, hvor dine medarbejdere kan logge på og spore kundeinteraktioner, falder din virksomhed bagud og ud af trit. Derfor er det en rigtig god idé at investere i en CRM-løsning, der ikke kun vil højne virksomhedens infrastruktur, men samtidig være med til at undgå interne konflikter, dobbelt arbejde og lignende.

Mere konkret kan en Microsoft Dynamics CRM løsning hjælpe dig med at gøre kundeorienterede funktioner på arbejdspladsen lettere ved at:

  • Centralisere kundeoplysninger
  • Automatisere markedsføringsinteraktioner
  • Give business intelligens
  • Gøre kommunikationen lettere
  • Tracke salgsmuligheder
  • Analysere data
  • Aktivere responsbar kundeservice